All-in service

Het serviceteam van Zwager Koffie zorgt voor het uit handen nemen van alle zorgen. U moet ervan verzekerd zijn dat u altijd een werkende koffiemachine heeft, dat er voldoende bonen in huis zijn en dat wij altijd voor u klaar staan om uw vragen te beantwoorden. Dit is gewoon de service die wij bij een langdurige samenwerking vanzelfsprekend vinden en die u verdient.

Onderhoud door Zwager Koffie

Bij aanschaf van een koffiemachine, sluit u een contract bij ons af, hierdoor garanderen wij dat de service en onderhoud gratis is.

Heeft uw koffiemachine last van een storing? Neem dan contact met ons op via de helpdesk. Onze medewerkers van de technische helpdesk voorzien je graag van handige tips om een eventuele storing te verhelpen. Lukt dit niet, wordt een afspraak ingepland en sturen wij een van onze ervaren monteurs om de storing binnen 24 uur op te lossen. U kunt uw storing ook melden bij ons door middel van het invullen van ons storingsformulier.

Franke Cleanmaster Zwager Koffie

Waarom Zwager Koffie?

  • Levering van Zwager Koffiebonen & bijproducten

  • Gratis installatie op locatie met uitgebreide gebruikersinstructie

  • Een vaste Zwager Koffie routevertegenwoordiger

  • Telefonische helpdesk (bereikbaar 08:30 – 17:00)

  • Gratis service en onderhoud gedurende het contract

  • Storingen (op werkdagen) binnen 24 uur opgelost door heel Nederland

  • Eigen klantenportaal voor bestelgemak en bestellingen

  • Connectie met onze leveranciers

Levering Koffie, Thee, Suiker/Melk en meer

Wij kunnen u op verschillende manieren voorzien van Koffie en bijproducten:

Bij onze eerste ontmoeting wordt afgesproken of onze vast routevertegenwoordiger wekelijks of maandelijks de voorraad koffie, thee, melk, suiker, koekjes etc., aanvult. U kunt inloggen op uw eigen Zwager koffie Account om de gewenste producten te bestellen. Onze routevertegenwoordiger komt op afspraak de bestelde producten bezorgen (ook als dit buiten het periodiek bezoek om gaat).

U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven, of bij vragen bel onze service lijn 024-2120324

Levering Koffie, Thee, Suiker/Melk en meer

Wij kunnen u op verschillende manieren voorzien van Koffie en bijproducten:

Bij onze eerste ontmoeting wordt afgesproken of onze vast routevertegenwoordiger wekelijks of maandelijks de voorraad koffie, thee, melk, suiker, koekjes etc., aanvult. U kunt inloggen op uw eigen Zwager koffie Account om de gewenste producten te bestellen. Onze routevertegenwoordiger komt op afspraak de bestelde producten bezorgen (ook als dit buiten het periodiek bezoek om gaat).

U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven, of bij vragen bel onze service lijn 024-2120324

Telefonische helpdesk

Bij technische vragen of een technisch problemen kunt u bellen naar onze service lijn 024-2120324 en uw wordt dan direct geholpen door een van onze medewerkers. Onze service lijn is te bereiken op werkdagen van 08:30 uur tot 17:00 uur.

U kunt ter alle tijden mailen naar contact@zwagerkoffie.nl en wij zullen zo spoedig mogelijk met een antwoord komen.

Storingsformulier

Probeer de storing zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven.
Dit geeft de helpdesk richting in het zoeken naar een passende oplossing.